♥Sommar♥


Hej på er! det var ett tag sen va? Ja men visst. Jaa då har man det härliga sommar lovet snart! Imorgon är det skansen med klassen sen så är det skol avslutning. Vill vara super fin på skol avslutningen men var tvungen att köpa en ful kläning som inte är så mycket. Men får fixa håret ycket och köpa något fint armband eller så så att det gör något. Men tyvär så kommer jag inte blogga alls i sommar. Jag har faktiskt att slutat blogga. Någon gång i sommar eller sensommaren så kommer jag starta en ny snygg och fräsh blogg. Nytt nam,nytt.. aa You Name It. Hoppas ni kollar in den då och börjar käsa den. Jag kommer skriva någon gång så att ni vet vad jag gör och håller hus. Hoppas ni får en bra sommar och har det mycketroligare än förra. Om ni kanske vill ta kontkat med mig i sommar. Smas :0700618828.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0