Hål i örat snart!

Godmorgon sötisar! sovigt gott?
Hoppas på det! Men själv har jag knappt sovigt allas. Som jag skrev förut mår jag inte bra.
För en grej jag inte pallar dela på bloggen. Tyvär. Men idag ska jag Julia och Kevin ta hål i öronen.
Haha fast tror nog inte Kevin kommer göra det. Ni kanske får bilder det vet man aldrig. Och jag kommer ihåg när jag följde med min kompis för hon skulle ta hål. Asså herrejösses va närvös jag var när jag såg den där pistolen. Tänk nu när det är jag som ska ta hål kommer inte klara det. Blir lite närvös bara av att skriva dethär ;)
Men jag har iallfall val hur jag ska ta hålet. Jag ska ta som andra bilden och tår jag ska ha det på vänster öra :O
Sen ett till hål blrvid det jag har. på höger tror jag.
http://kataan.blogg.se/images/2011/imagescazkvpzh_133503098.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0