Jordens uderång.

Nu förstår jag absolut ingenting!(som vanligt) Men nu är det ju konstigt det här och känner verkligen att jag måste få diskutera detta. Det sägs ju att jorden kommer att gå under nu på Löradag och idag är det liksom Torsdag. Hur rädd får man inte bli. Men ändå jorden kan ju inte gå under 2 gånger? Först på Lördag sen 2012. Aha då kanske halva jorden rammlar mer sen resten. Hoppas vi får stanna kvar lite längre då. Men om det är så att det händer på Lördag kommer jag ju typ dö? Fy vad hemskt. Nu skulle jag vilja vara gammal och typ råka dö dagen innan Lördag. Alltså imorgon.
Men det som skrämmer mig mest är att han som "vet" att det hära kommer att ske har ingen "plan B" om jorden inte skulle gå under.D.v.s att om jorden inte går under vet han inte vad han ska säga om den inte gjorde det eftersom att han är så säker. Men liksom hallå fyfan va pinsamt om han har fel. Men pinsamt för oss som inte tror på det.
Jag menar inte att jag inte tror på det men jag tror inte  hudra% på det heller. Men vi får se vad som häder. Ha en bra helg!http://cdnstatic.expressen.se/polopoly/bilder/2009/10/22/1.1752314TS1278365470006_slot100slotWide75ArticleFull.jpg

Kommentarer
Postat av: Elvira Johansson

Väl talat Nora! :)

2011-05-19 @ 16:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0