ut och rör på dig!

Känns skönt att tränat.
Ska försöka att vara med varige träning denna vecka och kanske träna någon gång själv.
Jag älskar att träna.
Okej ibland kan det vara sämst och jätte jobbigt.
Men älskar att kämpa och jag är verkligen en vinnarskalle.
Och kännslan efter är jätte skön och man känner sig verkligen stolt över sig själv.
Nu har jag borjat att göra en kvällrytin också.
Jag göra några rumpövningar,situps,armhävningar och rygglyft.
Verkligen ett tips.
Fast mitt största tip är att börja gå ut och jogga.
Passa på nu när det är fint väder också.
Om du är en sån som inte har tränat på länge.
Så börja med att ta baby steg.
Gå ut och gå.Sen kanske jogga en kortare sträka och sen springa.
Man kan ju också alltid ta med en kompis eller så.
kram
http://4.bp.blogspot.com/_qj_4Zp1075U/TJHdINtkAEI/AAAAAAAABD8/cGj1fCVHN6E/s1600/jogga.gif


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0