Vart ska jag ta hål? :)

Hej på dig!
I morgon ska jag till skolan.cello.kanske sola och träna med Amanda.
Det är nog hur jag kommer tillängna denna kala Maj Fredagen.
Men det blir nog skönt.
Lördag så ska jag kanske klippa mig och funderar på att göra lite slingor.
Kommer nog inte få för pappa men man kan ju alltid hoppas.
Sen på lördagen ska jag kanske ta hål i örat.
Jag har ett där nere på båda.
Men vill ha så , eller bygga på uppåt om ni förstår?
Vad tycker ni :o
(ska nog inte bara ta ett)

http://myeliasson.blogg.se/images/2009/piercing_66502550.jpg
http://www.stylesearch.se/storage/albums/8103a7dd-d531-431a-beb8-e88f0d998ae4big.jpg




Kommentarer
Postat av: Sara^^

Tycker du ska ta som den andra bilden och kanske ett till precis över det andra som du har där nere... okej det där lät lite konstigt men du fattar, hoppas jag;)

2011-05-05 @ 21:09:54
Postat av: Anonym

Jag tycker du ska ta som på den andra bilden.

2011-05-06 @ 18:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0